lähtökohta

Takedan valmistama A-Vita Hydra+ nenäsuihke kosteuttaa, hoitaa ja suojaa kuivaa nenää. A-Vita Hydra+ on suhteellisen uusi tuote, joka haluaa murtautua kovasti kilpailtuun segmenttiin ja voittaa siellä markkinaosuutta tunnetummilta kilpailijoiltaan. Haasteena on ihmisten suhtautuminen nenäterveyteen – sitä ei tunnisteta erityiseksi ongelmaksi ja nenäterveyden hoito alkaakin usein vasta kun oireet ovat alkaneet, vaikka ennaltaehkäisyllä vältyttäisiin paljolta vaivalta.   

luova ratkaisu

Lähdimme rikkomaan rohkeasti lääkemainonnan konventioita. Emme lähteneet puhumaan perinteisten testimoniaalien tai tuotedemojen kautta, vaan dramatisoimme oivaltavalla ja hauskalla tavalla nenäterveyden puolesta puhumisen nostamalla kampanjan kärjeksi nenäterveyden historiallisen antisankarin – Egyptin sfinksin! Miksi rutikuivan aavikon ihmeeltä puuttuu nenä? Ehkä siksi, että 3000 vuotta sitten ei oltu vielä A-Vita Hydra+:ssaa keksitty? 

toteutus

Rajallisella mediabudjetilla liikuttaessa luotimme luovaan tehoon. Hauskoissa apteekkien POS-materiaaleissa, some-mainonnassa ja radiomainoksissa esiintyy nenäänsä hoitava sfinski, joka kiinnittää takuuvarmasti tässä kontekstissa huomion. Sfinksi puhuu radiossa, sille kasvaa nenä somessa ja se esiintyy ylväällä nenällä varustetuissa POS-materiaaleissa. Älä ole kuin sfinksi – A-Vita Hydra+:lla pidät nenäsi kunnossa läpi vuosien.

Your Title Goes Here

by Artist Name